Fodervärd/ar sökes!

För att jag ska kunna utveckla och uppdatera min avelsbas är jag i behov av engagerade fodervärdar till en del av de påtänkta avelsdjuren. Jag söker därför seriösa och ansvarsfulla personer som är införstådda i vad det innebär att vara fodervärd.

Du bör ha stort hundintresse och engagemang i den egna hunden. Utställningsintresse är inget krav men ett plus.
Att ha en hund på foder kräver att du har god relation och kontakt med kenneln du väljer att samarbeta med.
Jag ser helst att du bor i Norrbotten inom rimligt avstånd från Boden och har körkort och bil.

Om du är intresserad av att vara fodervärd eller har frågor kan du kontakta mig redan nu. Maila eller ring och berätta om dig själv så återkommer jag till dig!  [email protected] / 070 6665483


Kommentarer
Postat av: carola

Hejsan



Mitt namn är Carola och jag älskar alla bullraser. Har själv haft en bullterrier i 9 år som tyvårr somnat in och lämnat oss i sorg.



Tyvärr bor jag i Gävle, synd då jag är väldigt intresserad av att vara fodervärd. Jag är väldigt utställningsintresserad, tyvärr var inte min bulle det:) hon fick hänga på och bli champion ändå.



Ska kika runt lite här nu

Kram

2011-10-09 @ 01:48:12
Postat av: Jennifer

Hej!

Jag är väldigt intresserad av att bli fodervärd. Ser att det var länge sen du letade fodervärdar och att du inte har några valpar just nu. Jag bor dock i Stockholm. Är verkligen jätte intresserad så du får gärna höra av dig om du planerar en ny kull och skulle kunna tänka dig att prata mer.



Mvh

Jennifer

2011-10-26 @ 15:35:20
Postat av: Ann Karlsson

Hej är en 38 årig sjukpensionär som haft staff sen 95 och har även haft en del kullar har kennel. Just nu är jag hundlös då min sista staff dog förra sommaren. Är utställningsintresserad men har tyvärr inget körkort men det har aldrig hindrat mig från att åka på tex utställning då jag åker med andra.

Svar: hej ann vet inte var du bor men jag söker fodervärdar i norrbotten som det står i inlägget. bor du här uppe är du välkommen att slå en signal och prata mer :)mvh camilla
Camilla Lund

2013-09-06 @ 01:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0