Fotomodellen

Har lekt lite med inställningarna på min gamla kamera (Minolta Dimage Z1) i väntan på min nya Nikon D3000 som jag hoppas kommer innan näste helg.
Jag har aldrig lagt ner tid att lära mig inställningarna på min gamla då intresset inte varit nog stort, alltid fotat med auto och tyckt det blivit dåliga bilder inomhus. Provade nu i manuellt läge och testade lite olika inställningar. Menar inte att resultatet blev kanon men betydligt bättre än då jag fotat med autoinställningen inga lysnade ögon och en blixt som lyser upp osmickrande. Skärpan kunde varit bättre men det kommer ;)
Ska bli kul då nya kameran kommer att lära sig den från grunden :)




Kommentarer
Postat av: SussieK

Vilken snygging! Jag och min sambo funderar på att skaffa hund här framöver och vi har ställt in siktet på en fralla :D Vet ju att du har kennel i Boden. Vi bor själva i piteå så vi har kollat in din hemsida :) Vore kul att kunna ta en hund från någon kennel i närheten, så att man kan hålla kontakt och träffas efteråt också. Och självklart hinna träffa hunden innan man tar med den hem, så att man är säker på att det är en hund som vi trivs med och som trivs med oss. Hoppas att ni får en massa fina frallor i er kommande kull! :)

2010-01-04 @ 11:41:31
URL: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: Ella

Fina Bonnie =) Kul med ny kamera, du kan få öva med Puma ;)

2010-01-06 @ 19:46:06
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0