Måndag och äntligen snö!

Jag & Bonnie har nyss kommit hem från en timmes promenad med Maria. Gick och mötte Ella m. Puma och Ellas kompis Pia med hennes hund en rottis. Det var trevligt. Det har ju äntligen kommit snö så Bonnie har rejast och haft skitskoj. Vi mötte även en mops på vägen somhon fick hälsa på. Riktigt gullig.

Innan de var det uppfödarutbildning. Vi håller på med juridiken nu och på Onsdag kommer en advokat och besvarar våra frågor, han föder även upp Salukis här i Boden. Ska bli intressant! Sen nästa måndag börjar vi med avel. Kul!

I helgen var det ju L1 utbildning på brukshundsklubben. Var intressant, lärorikt och superkul att träffa trevligt hundfolk! Bonnie var med hela helgen och charmade alla i vanlig ordning. Nu är det bara att vänta på att M1 och M2 utbildningarna ska starta. Sedan får vi se om det blir något annat också. Man har ju alltid planer på framtiden!

Jag fick en fråga varför jag raderat inlägget om helgen som jag skrivit igår, och det är av den enkla anledningen att jag råkade radera det, är inte så haj på blogg.se. Så jag hade inte skrivit något mer intressant än det som står nu. haha. Skrev precis samma sak. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Det var jätte kul att träffa er med.

Kanske kan ses mer nästa gång vi kommer upp och förhoppningsvis så är min hund frisk till dess.

2009-12-03 @ 08:51:13
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0