Valphalsband & DW-runda

Var förbi en sväng på Arken Zoo, skulle hämta ut en gratis säck av Korvens mat, hon äter Purina Pro Plan och man samlar ju sigiller från säckarna man byter in mot en säck. Givetvis fanns det reabord/ställ på väg dit där jag fastnade. Var sugen på nya koppel men även om det var halva priset var dom väldigt dyra. Men slutade med att jag köpte 2 valphalband på halvapriset. Vi kom dit just innan stängning så även om hon sa vi inte behövde stressa så hann jag inte kolla igenom alla halsband och koppel ordentligt. Får bli en till tripp dit någon dag framöver.

Imorgon börjar kursen på SBK. Har skummat igenom lite lagar och stadgar om vi skulle läsa igenom innan. Och det ska bli jättekul.

Igår träffades jag, Johanna m. Fia, Maria m. Dexter & Erik m. Zita och en annan tjej med sin golden utanför oss. Vi gick en gemensam DW-runda på ca 40 minuter. Bonnie flåsade och var riktigt nöjd under stretchingen och massagen efteråt. Senare på kvällen blev et 1 timmes promenad med Maria och Bus-Dexter. Det är ju bara blött och tråkigt ute och ingen snö. Hundarna blir ju jätteskitiga och drar in massvis med sand. Vill ha snö nu!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är det för kurs du ska börja?:)

2009-11-27 @ 21:22:54
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Jaha va kul! vad är det för slags ledar utbildning? Det var skönt att höra att nån fler provat på det och att det funka :)

2009-11-28 @ 00:28:31
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0