Munvård

Jag är sååå nöjd! Detta är verkiligen den BÄSTA tandborsten jag provat! Så enkelt och så rent blir det! Visst borsten kostade 98:- (eller 149:- med tandkräm!) vilket jag tidigare tyckte var onödigt dyrt och köpte en billigare "kopia" som var skitkass. Hade jag varit lite smartare då och köpt den direkt hade det blivit billigare istället för alla pengar jag lagt på olika borstar och dyl. Nu är det tom roligt att borsta tänderna! Nåja vi är väl inte riktigt enade på den fronten men det går mycket snabbare! Så jag kan varmt rekommendera denna från Petosan. (Dom har tydligen en batteridriven tandborste också!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi ... först trodde jag att du skrev om en tandborste till dig själv. Det blev lite roligt i huvudet innan jag fattade att det var till Bonnie. Jo, jag är lite trög, erkänner ;)

2010-03-21 @ 21:39:49
Postat av: Camilla Lund

Jenny: hahahahha så fel det kan bli ibland haha

2010-03-21 @ 22:03:07
URL: http://kennelthunderroad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0