Uppskattat med snö!

I skrivande stund är det bara -7 grader ute. Verkar bli mildare. Har som kallast de senaste dagarna varit  -15 (vad jag sett) Nog är man mesig, tänk då det blir -30! Brrr!

Bonnie Ä L S K A R snön. De senaste kvällarna då hon fått springa lös har hon varit helgalen! Vi ska snart gå ut sista rundan innan sängen kallar!

Bonnies kompis Dexter har idag blivit kastrerad så vi skickar en extra tanke till honom.

Ska kolla runt lite på kameror framöver. Skulle verkligen vilja ha en BRA kamera så man kan ta fina bilder.
Någon som har tips på en vettig inte för dyr digital systemkamera?

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag hade gärna haft -30, här är det 4 grader varmt och blött ute och duggregn. Så jäkla tråkigt med hund då..

De flesta hundar älskar nog snö och det gör jag med. Man får liksom kli i benen! ;) Och bus i hjärnan.. =P

Nikon verkar vara ett bra märke enligt mitt tycke bland kameror. Men om ni har en riktig kamera affär hos er så gå dit och råd fråga, kameran behöver inte vara dyr för att man skall få fina kort. Och allt handlar inte om pixlar heller, en hel djungel det där.Lycka till i letandet.



Sv: Hem resan gick förfvånansvärt bra! Hela 20min kissepaus i Gävle fick Rex med så det kändes bra. Men saknar er Norrlänningar och erat klimat! =)

2009-12-04 @ 09:23:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Ayas matte

Hej,Pia heter jag med.Hittade din blogg när jag kikade runt.Supersöt vovve och kul att läsa...Jag kan ju berätta att jag har en NiconD5000 och jag e mycket nöjd.Ibland är det lite jobbigt med kamera som behöver rätt objektiv men ofta så är det bara roligt.Såg att du önskar dig en bok.Den vann jag när en tokig bild på Aya vann hela fototävlingen på vovve.net.Jag vann tre andra böcker och just nu läser jag om tips på aktivering till hunden.Kika gärna förbi hos oss.Just nu är det nedstämt i vår cyberkojja o i verkligheten men det skall säkert vända så småningom!

2009-12-06 @ 21:35:12
URL: http://www.agathon.cybersite.se
Postat av: Matilda

sv: hej camilla, nej jag vet inte vad hennes stamtavla är, jag kan ta reda på det däremot då jag bor granne med diva som hon heter.

återkommer om det.



Väldigt fin bloggsida du har!



mvh

Matilda & Ice

2009-12-07 @ 17:45:32
URL: http://wowice.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hej camilla, nej jag vet inte vad hennes stamtavla är, jag kan ta reda på det däremot då jag bor granne med diva som hon heter.

återkommer om det.



Väldigt fin bloggsida du har!



mvh

Matilda & Ice

2009-12-07 @ 17:46:03
Postat av: Matilda

Tack så mycket, Ja ice är en hund för sig, väldigt stor personlighet. men jag gillar hundar med stor personlighet.



Tycker din hund var otroligt söt med!



Hur hittade du till min blogg föresten?



2009-12-08 @ 01:47:37
URL: http://wowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0